środa, 1 kwietnia 2009

Nowe ciuchy...


Tak na stardoll ujawniły się [okropne!] ciuchy z okazji nasze święta.
Dzisiaj kilka stylizacji.
Mam taką sprawę.
Usuwam bloga. Stylizacje się już nie przydadzą. Musze wszystko zdiszczyć. ;((
Wyjeżdżam do LIZBONY!! :)
No niestety :(
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
./
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
PRIMA APRILIS!!!

1 komentarz:

  1. Jakie okropne? Są cudnee, bo to w końcu taniec!

    OdpowiedzUsuń