czwartek, 30 kwietnia 2009

2 stylizacja



emogirl995 :

1 stylizacja



Moja pierwsza stylizacja: DiK1112

niedziela, 19 kwietnia 2009

Metamofroza

Jeśli chcieli byście metamorfoze swojej dollki chętnie wam ją zrobie. Więc jesli się nie boicie podachasła piszcie do mnie na stardoll. Moje sylizacje waszej dollki będą umieszczone na moim blogu. :)

wtorek, 14 kwietnia 2009

poniedziałek, 13 kwietnia 2009

Jak to znobyc??

Podobnie?




Tak tak.. Mam done pomysły!!
Zrobie kilka takich "stylizacji" W których moża ubrac się jak gwiazda na stardoll!
Oto kilka:

Ludzie!


Pomóżcie!
Nie wiem.. Czy kupić sobie ta sukienkę..?
Różową. Wiem, wiem. Te buty nie pasuja. Ale też chce je kupić. Ale teraz sobie tak myślę...
Że są troche takie... Dracxkowate. Mam na dodatek takie same tylko że fioletowe. A ten piesek jest śliczny.. ; **
Ale po co mi on? Ja i tak nie nosze torebek na stardoll'u. :)
A sukienkę brać? Jak ubierałam ta gościuwe co ma ją to była śliczna teraz to taka se.;p
Zaraz wam prześle kilka tych nowych gwiazdek. Dla tych co nie sa ss. :D

Błąd?


Czy to znów błąd stardoll'a?

sobota, 11 kwietnia 2009

wow


Znalazłam na stardoll dziewczynę która ma świetny apartament. Szczególnie to co macie na obrazku.
Projekty też śliczne lecz nie jej. Z różnymi gwiazdami. Nick Jonas.. :] I znalazłam u niej pieska.. Śliczny....Sorki nie stety cos z tym psem cos sie stało ..;///

Nowe Le?

Na pewno dostaliście na swojego e-maila list od stardoll'a o nowej kolekcji le, prawda?
Jeśli ceny znów będa kosmiczne... Na ciuszki moge tylko popatrzeć..:P
Nie mam zamiaru wydawać np. 100 sd na jedną bluzkę !!!
Nie wiem jak wy ale ja tam nic nie kupuje. No chyba że będzie taniej to wtedy się może na coś załapie. :D

czwartek, 9 kwietnia 2009

Stylizacje

Dziś się jakoś wyrobiłam. Oto 4 stylizacje:

;(

Sorki że jakoś teraz nie dodaje postów.. ;(
Nie mam czasu teraz... ;[[
Jeśli sa jacyś chetni to szukam truga połowe mnie (;p)
Czyli ktos kto mi pomoże prowadźić bloga.. :]

czwartek, 2 kwietnia 2009

Że co?? aa!!




O bosh.. Jaka tragedia. Ukazały się nowy sklep zamiast SHEPORA!!!!!
;////
Jest okropny..! Z każdego kosmetyka się coś wylewa.. żal;/
Macie kilka fotek.. ;[[

środa, 1 kwietnia 2009

Nowe ciuchy...


Tak na stardoll ujawniły się [okropne!] ciuchy z okazji nasze święta.
Dzisiaj kilka stylizacji.
Mam taką sprawę.
Usuwam bloga. Stylizacje się już nie przydadzą. Musze wszystko zdiszczyć. ;((
Wyjeżdżam do LIZBONY!! :)
No niestety :(
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
./
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
PRIMA APRILIS!!!