Nie pokaże je już dzisiaj wam, bo niestety mój brat przylazł..;///
W środę mam na 11 25 :) więc wstanę troszkę szybciej i wam zrobię kilka stylizacji.
Np. DLa nastolatki codziennie z lekkim potreśleniem emo. :D Ale nie za dużo chodzi o czarny.
:):) Na przykład jeszcze.. No ie wiem na randkę? Nie stety ceny nie będzie,bo jakoś niektóre będę miała. Ale jak mi się uda to wam to napiszę. :]
To na dzisiaj wszystko :)
To paa...
Ps. Bardzo mnie to martwi że nikt nie odwiedza bloga...;[[[
Jest tylko jedna obserwująca... I dziękuję. :];]
Paa..; ***
poniedziałek, 30 marca 2009
Nareście... ;D
Haha.. ^^

Dzisiaj to normalnie się uśmiałam.
Dostałam prośbę o zaprzyjaźnienie się. Ale niczego takiego nie było tam na pisane.
Powiększcie sobie. Chociaż jak się uda ja powiększę.

Jeszcze jedno ^^
Jak chodziłam po sb znalazłam coś.. Coś..Dziwnego!
To wygląda na biurko!! Z komputerem ? Nie wiem...
sobota, 28 marca 2009
Że co?
Kto by uwierzył..?
Hot Buys Spring 09
piątek, 27 marca 2009
Darmo :)
czwartek, 26 marca 2009
Eh..Dużo spraw.. :)

Siemka. Dziś się trochę rozpiszę.
Na początek http://www.youtube.com/watch?v=TDRT-
bYRvMI Piosenka Avril. Tak sobie szukałam i napotkałam się na nią. Podoba mi się, a wam?A teraz tak.. Byłam sobie w domku u siebie [na sd]
i zobaczyłam że na plakacie z Mary są 2 metki. Dziwne nie? Czy tak już jest?Jeszcze jedno. Założyłam klub. " Styl.of.girl" [bez ' " ' ] xD
Jest dla dziewczyn. Mało osób. [1-ja] Na razie.
Ale może będzie lepiej. :)
No to tyle. Popatrzcie se na fotki [ a raczej obrazki ;p]
I to wszystko Bay.. :*
środa, 25 marca 2009
Zakupy ! ! :)

Nie ma nic lepszego niż zakupy! No chyba że makijaż.. ^^
Ale i tak wole kupować !! ; *
Więc weszłam dzisiaj powydawać kasę. Na stardoll.
Miałam 90 sd. Więc musze cos z tym zrobić.Chcę jeszcze stylig studio stworzyć. Ale musiałam trochę ciuchów lepszych kupić no nie?! Więc kupiłam. Ładne? Wydałam tylko 17 SD!
;D Hehe
I to tyle bay ;**
Stylizacja ^^





Tak.. Przygotowałam.. Może nie za fajną ale taką jasną stylizację.
Jest ona pod kolor różowy ale makijaż nic o tym nie mówi.. No może troszeczkę.
:P
Popatrzcie na te obrazki. Ładnie to zrobiłam? Jak zauważyliście to jest w sklepie.
Macie wszystko podane ale napisze wam sklepy których użyłam
- Doree
-Sephora
-Rio
-Pretty in pink
:) Cena wychodzi 28 ale nie które rzeczy z tego mam.Czyli za wszystko 47 . :) Sama policzyłam xDD
Dodajcie jakiś komentarzyk co? Bo w żadnej notce nie ma.. ; (( Chyba.. :P
No to na tyle..! Liste macie zakupów. :D
Więc wszystko wiadomo!
Bay .. :*
Blee!!
wtorek, 24 marca 2009
Nic na spzedaż?
Już jest!! ; )
poniedziałek, 23 marca 2009
Nowe ciuszki...
Pets Schoop powraca?
niedziela, 22 marca 2009
I juz wiadomo.. :D
Pamiętacie post w którym pisałam o dziewczynie która miała darmowe spodnie, bluzkę i trampki. Tak trampki też. Już wiadomo dlaczego. Nie no wiem... Tylko ja dopiero teraz o tym wiem.
Jeśli założymy nowe konto w tym okresie dostaniemy te rzeczy za darmo! Nie 2 spódnice i 2 bluzki. Jakieś głupawe spódniczki..;/// To est lepsze!!!!!!!! Niestety obrazka wam nie dam.. Bo mi się nie chce...!!!!!!!!!!!!!!!! I sorry. :):)
Jutro już poniedziałek.. :((((
Ale szybciutko uciekł ten weekend. Jeszcze mnie matma czeka. A u mnie mieście straszna pogoda..
I mam jeszcze do babci iść! Nie chce mi się.. ;(( ;/
Jeśli założymy nowe konto w tym okresie dostaniemy te rzeczy za darmo! Nie 2 spódnice i 2 bluzki. Jakieś głupawe spódniczki..;/// To est lepsze!!!!!!!! Niestety obrazka wam nie dam.. Bo mi się nie chce...!!!!!!!!!!!!!!!! I sorry. :):)
Jutro już poniedziałek.. :((((
Ale szybciutko uciekł ten weekend. Jeszcze mnie matma czeka. A u mnie mieście straszna pogoda..
I mam jeszcze do babci iść! Nie chce mi się.. ;(( ;/
Przesada?!

Jeśli już zacznę to pisać to na początek przeproszę Gabisię9 z te słowa o niej ..
Dzisiaj weszłam sobie tak do starbazzrku... I zobaczyłam ładny projekt. I co się okazało?! Gabisia9 go stworzyła.. :D
Kupiła bluzkę za 4.. Sprzedaje za 21..!!! Trochę przesada...!!
Myśli że swoją popularnością przekupi fanów? Nie znam jej. Bo jaka osoba by chciała się kumplować z osobą, która ma TYLKO 1309 sp!!!!! :P
Zauważyliście że ona ma tylko w bf tych którzy mają duzo sp? Nawet nie mam szans....
I to wszystko.. ;DD A ten projekt podoba wam się? :>
Ps. Zajrzyjcie do mojego sb ;]]
piątek, 20 marca 2009
Sukieneczka ;D


Dziś na lupce w sklepie szukałam czegoś.Nie wiem już sama czego.. :P
I napotkałam się na taką.. Śliczną sukienkę!! Jest ona z firmy pretty in pink.
Dodam obrazek. Podoba wam się?
Mi strasznie!! Do tego kupię jeszcze te białe leginsy. A te rurki.. Fajne nie? Tez se kupie.. ^____________________________________________________________________^
Na czerwoną bluze.. Kupię ją!!Widziałam ją w sb za 25 ! Ale nie kupiła. Jeśli ktoś ma to kupię za rozsonną cenę. ! Pisać!!
Krzesła i zabawki...
Walentynki?


Już dawno minęły...Ale ślady po sobie duże zostawiły..
To świadczy o tym, że w sklepie Pretty in pink są jeszcze walentynkowe dodatki i ciuszki.
Więc jeśli wam kasy zabrakło w tedy.. Kupcie to dziś.. :P
Założę się że już o tym wiecie, nie?
Ale to nic. Jeszcze do tych ciuchów brakuje makijażu. Więc wystarczy wybrać się do sklepu shepora.
Są tam zwyczajne kosmetyki, ale do tych ciuszków, oczywiście że się DA wybrać kolory.
Dałam wam przykład. Oczywiście.. To nie musi być na walentynki. Przeciez trochę różu na co dzień też może być no nie? :):)
Nowy Hot Buys..:)

Dla tych co zbierają jest nowy hot buys. Nie wiem.. Może to już jest stare ale ja to dzisiaj zobaczyłam.
Tym razem to są kolczyki za 6 sd. Niestety tylko dla super star. W sumie.. Nie wiem co to jest..Kolczyki..Albo rogi.. ;pp
Na obrazku przedstawiłam to jako kolczyki.. Podobają się wam??
Mi tak trochę....
czwartek, 19 marca 2009
Dzięki...
Dzięki.. Za co?
Wiadomo.. Dziękuję za to że nikt mi nie wysłał prezentu..
Ale dzisiaj byłam u mojej koleżanki i mi wysłała to co chciałam i wiele,wiele innych rzeczy!
Dzięki jej mam już 4 całe pokoje. Wiem mało.Ale nie jestem 'ss' wić mam tylko 4 pokoje.
Nie musicie mi już wysyłać tej zasłonki. (Chociaż i tak nikt by nie wysłał ;//)
Wiem proszę [prosiłam] o prezent. To głupie. Bo wszyscy by go chcieli..:)
Ale ja dostałam!! ^^
Teraz znowu bez obrazku.
Jutro postaram się dodać trochę więcej postów. Z obrazkami! :D
PS. Na razie nic nowego na stardoll...
Wiadomo.. Dziękuję za to że nikt mi nie wysłał prezentu..
Ale dzisiaj byłam u mojej koleżanki i mi wysłała to co chciałam i wiele,wiele innych rzeczy!
Dzięki jej mam już 4 całe pokoje. Wiem mało.Ale nie jestem 'ss' wić mam tylko 4 pokoje.
Nie musicie mi już wysyłać tej zasłonki. (Chociaż i tak nikt by nie wysłał ;//)
Wiem proszę [prosiłam] o prezent. To głupie. Bo wszyscy by go chcieli..:)
Ale ja dostałam!! ^^
Teraz znowu bez obrazku.
Jutro postaram się dodać trochę więcej postów. Z obrazkami! :D
PS. Na razie nic nowego na stardoll...
Filmik :)
Dziś przygotowałam filmik.O stardoll oczywiście.
Zobaczyć możecie go na YouTube.com
Dodaje go właśnie:)
Prowadzę to z koleżanką.[znaczy konto na [YouTube]
Nasz login to : GabiNatka63
Może jakoś go znajdziecie? :)
Dziś bez obrazka...:) hehe
Paaa...:*
Zobaczyć możecie go na YouTube.com
Dodaje go właśnie:)
Prowadzę to z koleżanką.[znaczy konto na [YouTube]
Nasz login to : GabiNatka63
Może jakoś go znajdziecie? :)
Dziś bez obrazka...:) hehe
Paaa...:*
Ymm...?? :P

Dziś weszłam do jakieś dziewczyny apartamentu.. Która mnie oglądała...^.^
I tak se paczę... Jest ona od 15 marca. A ma ten strój co dostawało się go na HalloWin za doładowanie.. I to jeszcze ma to za darmo! dziwne nie?!
A po za tym. Ma takie [nawet fajne] dżinsy.
Za zero!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wiecie jak je zdobyć?!?!?!
Jak wiecie piszcie na priv :)
Siemka! :)

W moim klubie jest nowy konkurs. Serdecznie do niego zapraszam. ;]
Nie długo.. Jak bardziej mój blog będzie..hym.. "lepszy" [xD]
Zrobię konkurs. Nie w moim klubie. Tylko tu. :-)
Teraz o konkursie w klubie. Jest on bardziej o modzie. Powiększcie sobie ten obrazek i przeczytajcie. Lub wejdźcie do mojego klubu. Zapomniałam napisać o nagrodach innego miejsca.
Ale potem napiszę.
Dziś z nudów..Próbowałam narysować na kartce mój apartament. Ale nie jest tak łatwo. :)
Narazie to wszystko. Postaram się dodać jeszcze kilka postów. :)
Proszę...!!! :):)

Hej. Może ktoś z was widział moją prezentację?
Pisze w jej, że proszę o jakies drobiazgi po chce zrobić kuchnie. Dziś ją właśnie zrobiłam.. Objeżyjcie i napiszcie mi czy wam się podoba.. :)
Ale nie o to mi chodziło.Gdy w głównym pokoju ( tym z szafą) Zabrałam deski itd. Może zrobiło się lepiej? Ale szukałam jakiś zasłonek. Wiem jakiej szukałam. Ale zauważyłam inną! Akurat mi będzie bardziej pasowała. Miałam 4 sd. Ale kupiłam jakieś głupie trampki (na razie mam je na sobie :P)
Jeśli ktoś mógłby to proszę.. Kupcie mi tą zasłonkę. Jest z nią obrazek. Nie kupiłam jej tylk wyjełam ze minischop'u. Za tą zasłonkę :
-wpisze się do KG (księga gości)
-będę oceniała twoja lalkę przez tydzień 5/5
-ocenia scenerie
-zapisze się do klubu
I co jeszcze tam będziesz chciała/chciał! :)
Z góry dzięki.
Jeśli mi nikt nie wyśle... Kupię ją dopiero za 5dni.. :(:(
Zapraszam...

Hej. Chce was zaprosić do mojego klubu. 'Nastolatki_Styl' :)
Jest w nim trochę mało uczestników. ;(
W porównaniu z tymi większymi klubami to mało..:[
Zapraszam do niego. Będę robiła konkursy. :)
Na razie jest w nim 69 uczestników.. :(
Ale jak się zapiszecie będzie większy. Pliss.. To dla mnie ważne ^^
Z góry dzięki.
Aaa.. Jak wam by się nudziło.. To możecie się zapisać do klubów w którym jestem menadżerem? :]
Oto obrazek z moim klubem ^ ...
Troche wyżej jest.. :)
Chyba..:-)
Później dodam trochę więcej postów. Bo mnie brat wygania! ;(
PS.. Jestem chora.. :(((
Znów dla 'ss'??

Dziś zobaczyłam że w stardensing są nowe rzeczy. Ale niestety znów dla ss..; ((
Co oni sobie myślą? Nie mam kasy na tel.. ;P
:7 Ale cóż..? Są takie fajne spodnie..(rurki) Zobaczcie sobie..Dodałam obrazek.
PS. W poprzednim poście zapomniałam dodać że znalazły też się w nowym sklepie rzeczy dla panów. :)
*Kliknij aby powiększyć* xD
; ))
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)












