piątek, 16 października 2009
wtorek, 13 października 2009
Uwaga!
Nie długo zrobią jakiś konkurs bo trochę cicho na tym bloga. Ja się staram dodawać posty ale na żadnego komentarza nie mogę liczyć...
Proszę skomentujcie coś bo to tylko kilka chwil a tak cieszy :)
Konkurs będzie oczywiście związany ze stardollem :)
Zgłaszajcie się!
Byle szybko bo kończy mi się powoli ssi nie będzie prezentów! ;] Lub kasy :D
Proszę skomentujcie coś bo to tylko kilka chwil a tak cieszy :)
Konkurs będzie oczywiście związany ze stardollem :)
Zgłaszajcie się!
Byle szybko bo kończy mi się powoli ssi nie będzie prezentów! ;] Lub kasy :D
Coooo???
Makijaż jak z bajki...
Miss Sixty !
poniedziałek, 12 października 2009
Hym..
Heh...
:(
Wiem ciągle piszę że mnie nie były długo i że będę pisała ale znowu nie pisałam... :/
Żal mi...siebie xD
Ale teraz naprawdę zacznę się nim opiekować.
W wolnych chwilach, bo nauki mam sporo.Zaraz dodam kilka postów... Tylko muszę się pośpieszyć póki mojego brata nie ma ;)
PS. Zaliczyłam grę na fleta ( na muzyce ) na 5 ! Jupika jej!
Żal mi...siebie xD
Ale teraz naprawdę zacznę się nim opiekować.
W wolnych chwilach, bo nauki mam sporo.Zaraz dodam kilka postów... Tylko muszę się pośpieszyć póki mojego brata nie ma ;)
PS. Zaliczyłam grę na fleta ( na muzyce ) na 5 ! Jupika jej!
piątek, 25 września 2009
Stylizacja
Otóż...
Od pewnego czasu zaczęłam wielbić Łukasza ( Ł. Zagrobelny ) więc postanowiłam się ubrać podobnie do Łukasza. ;)
Ostatnio w sobote (19 wrz.) były urodziny Focus Mall ( Duży, nawet ogromny sklep ) było tam dużo ciekawych spraw. Np.:
- Pokaz mody różnych sklepów
- Madzia z "Mam talent"\
- Duży tort ważący 60 kg
- Oraz Łukasz :)
Tak więc stoją przy samej scenie polubiłam go szczególnie wtedy kiedy wystawiłam rękę i mnie dotknął. ;))
Tak więc ubrałam swoją lalę podobnie.
Od był ubrany w:
-Długie dżinsy takie lekko podarte
-No mozna powiedzić "skórzana" kurtka
- Biała koszula
- I srebny krawat
Niestety takie krawatu nie mogłam znaleść więc zastosowałam zwyczajny- czarny
Poczcie; :)
Od pewnego czasu zaczęłam wielbić Łukasza ( Ł. Zagrobelny ) więc postanowiłam się ubrać podobnie do Łukasza. ;)
Ostatnio w sobote (19 wrz.) były urodziny Focus Mall ( Duży, nawet ogromny sklep ) było tam dużo ciekawych spraw. Np.:
- Pokaz mody różnych sklepów
- Madzia z "Mam talent"\
- Duży tort ważący 60 kg
- Oraz Łukasz :)
Tak więc stoją przy samej scenie polubiłam go szczególnie wtedy kiedy wystawiłam rękę i mnie dotknął. ;))
Tak więc ubrałam swoją lalę podobnie.
Od był ubrany w:
-Długie dżinsy takie lekko podarte
-No mozna powiedzić "skórzana" kurtka
- Biała koszula
- I srebny krawat
Niestety takie krawatu nie mogłam znaleść więc zastosowałam zwyczajny- czarny
Poczcie; :)
Przepraszam...
...Was bardzo że długo nie pisałam. Ale to ta szkoła, nauka i w ogóle.
Może teraz będę więcej blogować :) Nie długo nowy pościk. Co ja gadam za kilka minut lub sekunt ;)
Może teraz będę więcej blogować :) Nie długo nowy pościk. Co ja gadam za kilka minut lub sekunt ;)
czwartek, 17 września 2009
Sorki ;)
Myślę że się nie zawiedliście, przez pewien czas nie miałam internetu tak więc niem miałam możliwości pisać.
Internet powrócił xD
Tymczasem jestem chora więc mam więcej czasu aby blogować.
Może nie długo będą w końcu jakieś konkurs, albo sama nie wiem...Ale na pewno będzie głośno na blogu. ;)
Mam tez dużo prośbę, chciała bym abyście komentowali posty bo ty tylko prenaście literek, a klawiatóra nie gryzie więc zajmie wam to ok.30 a dla mnie to wielka pociecha. :) ;]
Ps. Nie dawno zrobiłam strasznie kolorową me dollkę. Teraz znów ją zmieniłam. Jakoś tak znalazłam złty środek. ;) Dałam troooszkę fioletu. ;) Zobaczcie! To tylko odrobina mojej pracy ;dd
Internet powrócił xD
Tymczasem jestem chora więc mam więcej czasu aby blogować.
Może nie długo będą w końcu jakieś konkurs, albo sama nie wiem...Ale na pewno będzie głośno na blogu. ;)
Mam tez dużo prośbę, chciała bym abyście komentowali posty bo ty tylko prenaście literek, a klawiatóra nie gryzie więc zajmie wam to ok.30 a dla mnie to wielka pociecha. :) ;]
Ps. Nie dawno zrobiłam strasznie kolorową me dollkę. Teraz znów ją zmieniłam. Jakoś tak znalazłam złty środek. ;) Dałam troooszkę fioletu. ;) Zobaczcie! To tylko odrobina mojej pracy ;dd
niedziela, 16 sierpnia 2009
Kopiara czy fanka? ;P

To trochę wkurzające...

skopiowała całą moją prezentacje zmieniła tylko dane i kolor.
I bardzo dziękuję pchelce że mi o tym powiedziała... :**
Ciekawe cy ją zmieni...Będę jak na posterunku ją sprawdzała.
Jeśłi nie to porostu daruje...Ale wolałabym żeby zmieniła..
Oczywiście napisałam jej o tym :)
sobota, 15 sierpnia 2009
czwartek, 13 sierpnia 2009
No,no nie wiedziałam że jestem taka zdolna...
wtorek, 11 sierpnia 2009
I komu tu wierzyć?
poniedziałek, 10 sierpnia 2009
SZOK!!!!
Co jest z wami?
Dlaczego już nikt nie komentuje bloga?
Proszę was, dajcie jakiś znak że jeszcze ktoś na niego wchodzi....
Zaraz poszukam jakiś śmiesznych błędów na stardoll'u więc może to jakoś pomoże. :)
Proszę was, dajcie jakiś znak że jeszcze ktoś na niego wchodzi....
Zaraz poszukam jakiś śmiesznych błędów na stardoll'u więc może to jakoś pomoże. :)
niedziela, 9 sierpnia 2009
Pff..

*Ostatnio mało pisałam, może dzisiaj znajdę więcej czasu i dodam kilka postów:) Tylko proszę zostawiajcie jakieś komentarze!*
Tak, te bluzki są bardzo podobne.Różnią się tylko odcieniem ( bo obie są niebieskie ) oraz wzorem.
Ciemniejsza bluzka jest dla super star i ze sklepu Bisou, a jaśniejsza dla wszystkich ze (nowego) sklepu KOHL'S...Według mnie lepsza jest jaśniejsza ale to kwestia gustu.
Oczywiście oby dwie są w jednakowej cenie! :)
{Proszę komentujcie!Bo będę musiała zamknąć bloga.}
piątek, 7 sierpnia 2009
Prosze...
poniedziałek, 3 sierpnia 2009
Moc Hot Buys!!!!

Tak...Niedawno bardzo dużo tych ciuchów i butów wchodzi.Niestety wszystkie dla superstar.
Są też darmowe buty, ale piękne nie są!
Co za lenistwo!
Ja tu muszę szukać jakiś ciuchów żeby coś kupić, a oni nie wiadomo co robią!
Co prawda są, ale to jeszcze większy powód żeby dodawali więcej ciuchów! A już nie wspomne o meblach.
Dodają ale takie co kilka miesięcy temu były!
niedziela, 26 lipca 2009
Metamorfoza- Estera77
Trudno było cokolwiek zmienić gdyż twoja medoll jest bardzo ładna.
Dodałam tylko duża ilość pudru(jak na twój wygląd wydaje mi się że to duża ilość) i odrobinę cieni. Z dodatków tylko okulary i kolczyki które bardzo ładnie wyglądają. ;)
A oto efekty ( dużo ich nie jest ;) ) : ( bez okularów to przez.;])

Dodałam tylko duża ilość pudru(jak na twój wygląd wydaje mi się że to duża ilość) i odrobinę cieni. Z dodatków tylko okulary i kolczyki które bardzo ładnie wyglądają. ;)
A oto efekty ( dużo ich nie jest ;) ) : ( bez okularów to przez.;])

czwartek, 23 lipca 2009
Pamiętacie?
Ja jeszcze robie metamorfozy bez podawania hasła!!!!
Piszcie mówcie komentujcie nie wiem co tam chcecie ale powiadomcie mnie jeśli chcecie metamorfozę. ;P
Piszcie mówcie komentujcie nie wiem co tam chcecie ale powiadomcie mnie jeśli chcecie metamorfozę. ;P
hot, hot, hot?
piątek, 17 lipca 2009
Wakacje
Jak wiecie.. są już wakacje..xD.......To taki letni żarcik.
Ale chodziło mi o to że nie długo jadę nad morze. Na parę dni. Przez te kilka dni kontem moim zaopiekuje się Aga. (Landrynka12340) Więc nie wiem czy będzie odpisywała na moje wiadomości czy cokolwiek. Tym bardziej nie będę dodawać postów. Odpocznę trochę od komputera. A może od ode mnie?
PS. Dawno nie pisałam ale postaram się to nadrobić.
Ale chodziło mi o to że nie długo jadę nad morze. Na parę dni. Przez te kilka dni kontem moim zaopiekuje się Aga. (Landrynka12340) Więc nie wiem czy będzie odpisywała na moje wiadomości czy cokolwiek. Tym bardziej nie będę dodawać postów. Odpocznę trochę od komputera. A może od ode mnie?
PS. Dawno nie pisałam ale postaram się to nadrobić.
??

Dziś byłam odwiedzić gabisię9 i w jednym z jej pokoi były one.Jeśli się nie mylę- Amanda i Venessa.
Dlaczego?
"Check out exclusive Bondsam traller in Stardoll Cinema" Na polski:
Sprawdzać ekskluzywny Bondslam traller w Stardoll Cinema Coś źle przetłumaczyło.Ale w coś trzeba wejść. ;)Jak kliknełam na nie to przeniosło mnie do kina i był filmik o Milly i Becky. Ale to może jakaś niepodzianka dla Gabisi? :]
niedziela, 28 czerwca 2009
Metamorfoza-zuzannaM
Metamorfoza-zuzunnia:
sobota, 27 czerwca 2009
[*][*]
wtorek, 23 czerwca 2009
niedziela, 21 czerwca 2009
Metamorfozy
Tak, tak.
Nczie mylicie się!
Od dzisiaj będę robiła metamorfozy. Te bez podawania haseł.
Umieszczam je na blogu więc będziecie mogli zobaczyć i może nawet skorzystać z mich rad.
Są 3 sposoby zgłoszenia się:
-Napiszcie do mnie na gg! 3032552
-Powiadomcie mnie na stardollu!
-Zostawcie komentarz!
:)
Z góry dzięki.
Jeśli będzie mało chętnych będę wybierała sobie różne osoby i bez ich wiadomości dodam ich na bloga.
Z góry sorki za takie....Hymm.. Sami wiecie ;)
Nczie mylicie się!
Od dzisiaj będę robiła metamorfozy. Te bez podawania haseł.
Umieszczam je na blogu więc będziecie mogli zobaczyć i może nawet skorzystać z mich rad.
Są 3 sposoby zgłoszenia się:
-Napiszcie do mnie na gg! 3032552
-Powiadomcie mnie na stardollu!
-Zostawcie komentarz!
:)
Z góry dzięki.
Jeśli będzie mało chętnych będę wybierała sobie różne osoby i bez ich wiadomości dodam ich na bloga.
Z góry sorki za takie....Hymm.. Sami wiecie ;)
poniedziałek, 8 czerwca 2009
niedziela, 31 maja 2009
Ymmm..
czwartek, 28 maja 2009
Szczyt szczytów...:|
poniedziałek, 18 maja 2009
No i znowu...!

Właśnie chciałam dodać jakis temat do klubu a tu kolejna aktualizacja!
Ble ble ble ! ; |
Jutro kończy mi się ss więc chciałam żebyście kupili coś ode mnie w sb , bo musze zrobić jakieś zapasy kosmetyków :) Jeśli nie to trudno ;)
Pamiętacie o konkursie hot-girl?
Wysyłajcie linki na gg pod nr 3032552 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hot-Girl = phelka :)





Gratulacje!
phelka- Jej rzeczywiste imię to Karolina.
Wchodząc na jej profil na stronie stardoll z pewnością dowiecie się czegoś więcej.
Teraz kilka fotek dzięki którym zobaczycie jaki ma styl i wiele więcej!
Zapraszam do zgłaszania się na hot-girl. Jeśli będzie mało osób będę samo wybierać hot-girl na stardoll. Oczywiście będziecie o tym wiecie.
Jeszcze wracając do Karoli
Znajcie ją pod adresem :
http://www.stardoll.com/pl/user/?id=20599877
Prowadzi bloga:
stardoll-by-phelka.blogspot.com
Odwiedzajcie ją!!
niedziela, 17 maja 2009
Hot Girl.
To będzie coś w stylu magazyn.
No jakiś czas możlwe że nawet kilka razy dziennie będę wybierać hot-girl.
Jeśli chcecie zostać taka blogową hot-girl musicie napisac do mnie na gg cos w stylu zgałaszania sie.
Jeśli nie macie napisanego nic w prezentacji o sobi napiszcie to na gg. Podpiszcie się nickiem stardollowym. Możecie tez wysłać ink swpjej dollki.
Sorki za te błędy ale jakoś tak szybko pisze a poprawiać mi się nie chce 6^
^^ *
xD
Jeśłi już wybiorę tą hot- girl to umieszcze kilka jej fotek (stardolowych) na blogu i opisze ja troszkę.
Oczywiści z tego co się dowiem z preztentacki lub opisu ^^
W niedzielę ( ale nie dzisiaj) pierwsz hot-girl ktora wygra bede z ni przeprowadzała wywiad na bloga :0
To chyba tyle o hot girl!
Nie czekajcie piszcie już teraz!!!
No jakiś czas możlwe że nawet kilka razy dziennie będę wybierać hot-girl.
Jeśli chcecie zostać taka blogową hot-girl musicie napisac do mnie na gg cos w stylu zgałaszania sie.
Jeśli nie macie napisanego nic w prezentacji o sobi napiszcie to na gg. Podpiszcie się nickiem stardollowym. Możecie tez wysłać ink swpjej dollki.
Sorki za te błędy ale jakoś tak szybko pisze a poprawiać mi się nie chce 6^
^^ *
xD
Jeśłi już wybiorę tą hot- girl to umieszcze kilka jej fotek (stardolowych) na blogu i opisze ja troszkę.
Oczywiści z tego co się dowiem z preztentacki lub opisu ^^
W niedzielę ( ale nie dzisiaj) pierwsz hot-girl ktora wygra bede z ni przeprowadzała wywiad na bloga :0
To chyba tyle o hot girl!
Nie czekajcie piszcie już teraz!!!
Wreście...
Jak wiecie z poprzednich postów robie darmowe metamorfozy.
Dollki oczywiście.
Ale mało kto chciał.
Nie dawno wreście założyłam nowe gg. Stare się zepsuło. A żal mi było tamtego pięknego nr.
Ale ten co mam tez jest git. :)
Osoby które chcą metamorfozę którą umieszcze na blogu niech piszą na gg: 3032552 ;)
Dollki oczywiście.
Ale mało kto chciał.
Nie dawno wreście założyłam nowe gg. Stare się zepsuło. A żal mi było tamtego pięknego nr.
Ale ten co mam tez jest git. :)
Osoby które chcą metamorfozę którą umieszcze na blogu niech piszą na gg: 3032552 ;)
niedziela, 10 maja 2009
Kogo my tu mamy?

Hym..To oczywiście jest Mary-Kate Olsen !!
Jest ubrana w białą bluzkę i szary żakiet. Do tego rurki i buty które nawet ja mam ^^ I dodatek- korale-HOT!
Druga osoba to chłopak.
Ma na sobie niebieską koszulę z muszką, czarne spodnie i trampki. Coś w stylu Zac Efron. Nie mam pojęcia czy to not czy hot.. A wy?
Trzecia dollka ma długie blond włosy i ciemne okulary. MA na sobie bluzkę w kratkę i na to podkoszulek.Spodnie-rurki i czarne baleriny (prawie).
sobota, 9 maja 2009
Hot? Czy może Not?

No właśnie..
Na pokazie pokazane są 3 dziewczyny zupełnie innych strojów.
Pierwsza jest ubrana w czarny top i szpilki. Moim zdaniem to jest HOT!!!
Druga dollka ma na sobie darmową spódniczkę i różowe "gorset". Nie ma butów.. Zdecydowanie NOT.
Natomiast trzecia lalka ma na sobie spodenki i kolorową bluzkę. Do tego włożyła czerwone szpilki.
Wybór nalezy do was. Napiszcie w koemntarzu odpowiedź.
Czy uważacie że 3 dollka to hot.? A może jednak not?
Hot-Not

Teraz będę częściej dodawać takie tematy.
Głownie chodzi o skomentowanie branej osoby na wybiegu.
Zielona bluzka pasuje do ciemniejszego koloru spodni lecz kształ spodni jest okropny.Biało-czarna fryzura w zupełności rzuca się w oczy.
Do tego granatowe trampki i "obroża" i dziwne kolczyki. Wszystko to nie nazwiemy Hot! Hot! Hot!
Lecz:
Not! Not! Not! : )
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)






























